Lite reflektion över året 2009

Detta år var mitt bästa på länge, jag har tillbringat det
hemma med min dotter och följt hennes utveckling i varje
fas. Hon och jag har lärt känna varandra! Hon gör mig så
lycklig varje dag!

Det har gått bra för min son också, han har börjat gymnasiet
och praktiserar på Henriks firma 3 dagar i veckan.
Allt kommer att lösa sig för honom =) (Har haft tuff skolgång
svår dyselexi och inlärnings svårighet) Han blev också utesluten
från VIK hockey och var ledsen och besviken. Nu spelar han i
Sura. Men som det brukar sägas motgångar stärker!!!

Carro ser det bra ut för också hon har nu jobb och det betyder
att pengar rullar in och i sin tur att hon kan betala sin hyra och div.
Skönt!!! Hon har också träffat en helt underbar kille!!! <3

Henrik böt jobb i februari och har nu arbetat in sig i sitt nya, han
trivs och det är kul! Renoveringen av huset går sakta men säkert
framåt ;-) Vi måste ju ta vara på tiden med Clara så i bland får
renoveringen stå åt sidan.

Sebban har växt på sig en heldel. Han spelar Innebandy och älskar
det. Lite mindre älskar han att ta hem läxor men det jobbar vi på =)

Våran vovve är glad och pigg och har accepterat vår nya lilla familje-
medlem.....

Ett år med mycket omställning men ett underbart år! Tycker vi hela
familjen att vi fått vår lilla dotter/lillasyster Clara!

Gott nytt år alla!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej igen,



Jag har 2 vita mössor i bloggen så jag vet inte vem av dme du menar ;)



Kan du inte maila mig på [email protected]



2010-01-02 @ 12:36:52
URL: http://duvemo.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Kika in! Härlig blogg med massa fina bilder:)

2010-01-02 @ 15:01:43
URL: http://www.lattemamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0