Så skön dag

Var ner på stan lyckades hitta några klädesplagg
till mig =) Duktiga jag *hahahaaaa*
Och inte handlade jag till någon annan i familjen
bara mig, annars brukar det vara så att jag bara
hittar till lilla tösen och inget till mig!

Älsklingen tog mathandlingen i dag och det var inte
i går det skedde kan jag lova. Men så skönt det var
att slippa det!
I stället tog jag ett långt bad med Clara och vi sjöng
mös utan annat som pockade på =)
Men Clara vill helst stå i badkaret hela tiden, tur att
vi har en halkmatta!

Nu står det inte på att Clara börjar gå tror jag, hon
reser sig upp själv utan stöd och tar några steg!

Pratar och bubblar hela tiden så kul att kommunicera
med henne. Hon har humör också speciellt om hon är
trött och hungrig! Undra vem hon brås på????

Vi har tv-fri vecka denna vecka får se hur det går!!!!

Nu ska jag sätta mig och läsa lite i min bok!!!

Bye!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0