Sjuk tös och stressigt liv just nu

Min vanligt jätte glada tös är mestadels "pipig" febern pendlar mellan 38-39.5
hoppas att den vänder snart, hon är lite snorig också! Så här händer inte så
mycket på dagarna men destomer på kvällstid, det är träningar,möten och
fulltskubb denna vecka =(  Åhhhh.... vad jag kan längta efter en vecka med
*inget* måste. Vi har fullt upp att pussla ihop det just nu.... men men så är det!!!
I dag tex. hade Sebbe träning i Sura vid 18-tiden, Sebban fotografering med
Innebandyn kl.18 Henrik skulle på fotbollsmöte kl.18 och så en kissnödig hund.
Och en febrig dotter, sen när jag tyckte att flöt rätt bra! Så kommer S med smutsig
match tröja som han skulle fotograferas i så det blev att tvätta och föna den kl.17.40
meddans Henrik klädde Clara och körde ut bilen..... Puuuuhhhh.... I bland är det lite
stressigt!!! Så nu ska jag *stressa* mig i säng.... så jag orkar stressa lite i morgon
oxså.... För då har Sebban träning i Skultuna och Sebbe match i ABB arenan.... Så
så var det med den fredags myskvällen!

Ha det gott vänner och stressa inte för mycket *ASG*

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0