Skor

I dag fick jag sovmorgon så skönt, pappa gick upp med tösen.
Faster Anna och Fredrik och farmor kom på en visit och lekte
lite....

Sedan tog Älsk, jag och Clara en tur ner på stan köpte present
till min bror som fyller i dag... 36 år grattis älskade bror!!!!



Min pappa är tokig han köpte 5 par skor till mamma i dag =)


Belle i gallerian har super rea 100:-/par jag är egentligen ingen sko tjej
gympa dojjor har alltid funkat =) Men jag säger som Tony Irving MEN
kanske dax att inhandla lite roliga skor. Och Carro berättade att Bells
i gallerian hade utrörsäljning dom ska inte slå igen. Utan säljer ut vinter-
skorna för att få plats med vår och sommar skorna. Jag är en såndär
Vagabond fan men måste säga att jag är överraskad av Bells. Oki tokig
som min man är i bland, så tyckte han att jag skulle slå till med fem par!!!
Och jag var ju intre sen att nappa på det!!!

Ps. Gissa om Carro kommer bli avis=) mmsa henne och lite chockad
blev hon att jag slog till med klack.... jag brukar aldrig ha skor med klack
eftersom jag mäter 174cm i strumlästen och blir närmare 180 med klack!

Vi åt sallad på Vivaldi och mös lite också lilla (½) familjen för idag var vi
bara halva och det är inte vanligt!!!

Kvällen avslutade vi med god middag hemma hos bror, Grattis bror min!

Nu ska jag chilla med mannen i soffan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0