Pinglan, Herman och Joel Kinnaman

Dagen började med att gå till Pinglan, ja gå å gå jag bokstavligen pulsade
mig fram. Oplogat rejält tungt med vagn, kändes i sätes muskeln och benen.
Svettig väl framme så sjöng vi Clara verkligen gillar att gå dit (jag med)
Vi träffade söte Caspian =) Och fikade med dom och sällskapade ner på stan.

Caspian & Clara (Clara gosar lite i hans hår)



Vem kan segla förutan vind....la-la-la-la-la



Tog en tur på stan sedan pulsade vi hem, där hade vovve rumsterat
om ordentligt....ler

I hans bädd låg husses sko, Sebbes sko, Claras toffel, farfars kvar
glömda vante och brevid låg min sitt dyna....hahaha alla nära och kära
representerade =)

Tog en kisspromenad med vovven ännu mer pulsande i snön. Clara sov
gott ute i dag fick lov att väcka henne när jag skulle på möte i Sebbes
skola. Sebbe fick mycket beröm hur han sköter skolarbete och praktik!
Jätte kul! Efter mötet var Clara och jag och storhandlade sedan kl.16
hämtade vi Carro när hon slutade jobbet åkte till Ikea fika och Clara åt
där. Väl hemma vid 19-tiden. Så skulle alla varor packas upp, tvätten
hängas och Herman bakas. 


                                                    HERMAN


Herman är en liten surdeg som bott hos oss i 10 dagar fick honom av ett par
goda vänner. Det skulle röras 2-4 gånger/dag i honom och så skulle han matas
2 gånger med mjöl, socker och mjölk. På tionde dagen skulle han bakas det vill
säga i dag. Massa ingridienser bla. mandel, chocklad och äppel mm. Mums han
blev saftig och god! Men Carros tyckte nog han skulle vara godare efter allt om-
händertagande =) Hahahaha nu har vi gett vidare 4st Herman han förökas
nämligen också!!!

Nu är klockan mycket och vi hade hyrt film, ska ta och titta på den nu och jag
kommer INTE somna för det är nämligen I skuggan av värmen med JOEL
KINNAMAN yeyeyeye kan det bli bättre!!!




Kramkram

Kommentarer
Postat av: Erika

måste bra se den filmen! va de bra?? kram

2010-01-29 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0