40 närmar sig

I dag fyller jag år och det innebär att jag är inne på sista året
inom 30 strecket. Det gör mig inget faktiskt, men det som ger
mig lite ångest är att dagarna och åren går så fort. Finns så
mycket jag skulle vilja hinna med! Kändes som att det var i går
jag hade 30 års kalas! Barnen blir stora jag vill hinna njuta njuta
njuta. Jag har haft turen och lyckan att fått vara hemma med Clara
och njuta av hennes utveckling!

I dag är det exakt 2 månader tills jag kliver in på min arbetsplats
igen och ska återgå till den vardagen. 2 månader går så fort det ger
mig lite ångest inte att börja jobba utan att tillbringa mindre tid med
Clara. När hon börjar på dagis innebär det ju att i veckorna träffar
dagispersonalen henne mer än jag kommer att göra =( Den tanken
gillar jag inte riktigt, jag får ta igen det på helgerna!!!!

Det året man fyller 40 får vi fler semesterdagar på mitt jobb!
Det gillar jag!!!

30+++++++++ är jag nu! Undra om jag nu levt halva livet
kanske har jag levt 2/3 av livet vem vet? Tur att man inte vet!

Nu så ska jag städa och baka lite paj!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS på födelsedagen!!!

Åldern är bara en siffra (säger en som har haft panik/ångest sen jag fyllde 26, haha).

Hoppas du får en toppen bra födelsedag!!!



Vad jobbar du med?

sv: Linn fyller snart 2 år :) Tiden går så fort...

2010-07-01 @ 15:00:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0