Björnön 33,3 grader nu 23,3

Tropisknatt igen då, det är faktiskt lite coolt! Men..... jag som annars
är en nattuggla blir ännu mer en nattuggla att sitta ute kl.1 på natten i
linne och shorts är ju underbart!!!

I dag var det älsklingens första semesterdag, den tillbringade vi på
Björnön med Claris farmor och faster!!!!!

Pappa och Claris badar och busar!!! Älsklingen var så avundsjuk på
alla som har båt som låg och mös ute på mälaren, vi har ju haft båt
och ska skaffa en snart igen!!! =))


Vi bokade också tatueringstid till H men det blev inte förrän i slutet
av augusti eftersom vi ska till Egypten! Det måste läka ordentligt innan
sol och bad!

I kväll har vi gått en långpromenad på nästan en mil, trodde Clara
skulle somna i vagnen men pigg som en lärka höll hon sig vaken!
För länge kan jag säga, oj hon är lik mig i det avseendet pigg på kvällarna
och en riktig morgon tröttis! LER

Clara ser så där lite busig ut... tror du jag ska somna nähä du!!!! *S*


Tjing

VISSA DAGAR KÄNNS LIVET BARA EXTRA UNDERBART!
I DAG VAR EN SÅN DAG!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst är det härligt, livet leker just nu, för min del är det bara semester som saknas ;)

Men snart så, 4 dagar kvar!



Ha en toppen bra dag!

Kram

2010-07-13 @ 07:34:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0