Clara & Jag

Vi har så mysigt jag kommer verkligen sakna all tid med henne
när det blir dags för dagis, men sånt är livet! Jag vänjer väl mig
med det så småningom!




Glasstime mellan badningarna på löga i dag!




Clara testar kusinens simglasögon....




Promenad till affären... med vagn och docka!




-Mamma kan jag få gå lite till... snälla....

Min lilla guldlock har blivit alldeles vit i håret av allt bad, hon
vägrar ha solhatt på sig =/


Clara har en diesel solklänning på sig jag älskar den köpt på
Lager 157
billig 50:-

Min kärlek till min lilla ängelprinsessa är obeskrivlig men det vet
ni alla som har barn vilken förälskelse det är och som aldrig går
över... Jag har fler som har stor plats i mitt hjärta!
Jag ÄLSKAR er mina barn!!! Tack för att ni finns!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hon är så sockersöt!

2010-07-05 @ 11:08:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0