Claris tänder

Lilla Claris håller på och få en tand det blöder i munnen,
jag stryker på lite flytande alvedon på tandköttet, det
hjälper lite grann i allafall!!!

I förrgår när Claris badade så stod hon och diggade till
Sebbes musik och slog i hakan i badkarskanten. Till min
fasa såg jag i går att två flisor rykt på framtänderna =(
Inget roligt alls det syns inte så mycket men jag ser!
Konstigt att hon inte grät mer än vad hon gjorde!!!!

Det händer massor med henne nu hon klättrar hela tiden
har kommit på snitsen *ler*
Hon har mer vilja och pratar och pratar hela tiden i bland
förstår jag vad hon säger och ibland inte, då blir hon jätte
frustrerad och arg!!!

=/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0