Film kväll i går.... ;-)



Mumma säger jag bara <3 att vila ögonen i två timmar på
Joel Kinnaman kan göra en mer än lycklig för stunden =)





Offside var lite rolig tycket jag, den hade också lite
budskap gällande relationer!!! Värd att se =)





Ja vad säger man, att göra många filmer på samma
tema blir aldrig riktigt bra! Men fick mig ett *apflabb*
så tårarna sprutade när jag hörde sista repliken i filmen.
Tom. Henrik skrattade.... Undra varför??? Ler


Summa och betyg, Snabba Cash bra tycker jag, kanske
inte lika bra om det inte varit för Joel Kinnaman I`m in love!

Offside värd att se, jag gillar humorfilmer som även har lite
budskap!

Göta Kanal 3 Nääää.... se sista kvarten det räcker!!!!

I kväll blir det nya Wallander och vad jag förstår den sista =(
Jag älskar Wallander och Beck filmerna!!!

Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0