Föräldraledighet

Fick en kommentar om föräldraledigheten, ja jag
är så glad som har varit hemma med Claris så
länge och fått njutit av hennes utveckling och
umgåtts med min lilla tös. Hon är min kärlek!!!

Det börjar dra i hop sig =( Snart är det september
och det är dax att börja jobba! Det är med blandade
känslor, ska bli kul att komma tillbaka till jobbet,
samtidigt som jag har en sorg över att tillbringa
mindre tid med Claris!

Blandade känslor sorg och glädje, men det blir
säkert bra bara vi skolat in på dagis och börjat
få rutin på det hela!!!

Usch jag uppskattar inte detta väder vi har i dag.
Moln lite blåst och temraturen står på 23 grader.
Har ju blivit bortskämd med det underbara tropiska
värmen =)

Ha en bra dag, tjing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0