Grill, regn, myspys!!!









I dag blev det att åka på bakluckeloppis wow vad fynd vi alla gjorde
så kul. Solen sken massor av folk massor av loppisbord och bakluckor!

På kvällen var det grillfest på campingen till en början sol och fint,
avslutandes med regn!

Grabbsen bastade i strandbastun och jag mös med tösen i vagnen och
nattade henne =) Å vad mysigt vi har i husvagn inte min grej egentligen
men oj vad jag slappnar av och njuter av skogen, vattnet, nära och kära.
Precis vad jag behövde... nu ska jag nanna å hoppas på sol i morgon!
Sebbe och jag joggade i går och ska ut i dag igen, mycket bra att ha en
17-åring som poffar en i ryggen... - Mamma öka... öka....öka...öka...ler

Ha det gott!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0