Kan man bli annat än varm i hjärtat?

Packat och klart men jag kom inte iväg. Känner mig ledsen och hoppas
jag vaknar glad i morgon ;-)

Tummen upp för pappas pannkaka, eller kanske var det grädden?


När jag känner mig ledsen eller nere så en snabb titt på denna lilla
varelse så känner jag mig genast bättre till mods =)


Inte konstigt hon fyller min själ och mitt hjärta av stark
kärlek till henne!











Min dotter jag älskar dig så oändligt mycket =)
Puss & Kram


Finns ett ordspråk:
Den som inga barn har, vet inte vad kärlek är!!!!

Kan väl stämma, men har man inga barn och en partner så älskar man
ju den (partnern) och då vet man ju inget annat ändå ;-)
Men kärleken till sina barn är obeskrivlig den måste upplevas!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tina S

Vilka underbart fina kort =)

2010-07-21 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0