Krypa under filten =/

Vilket väder vi har grått, mulet och regnigt!
Humöret blir inte riktigt på topp precis!

Dom som säger att vädret inte påverkar oss
har fel tycker jag. Då menar jag om man är
sån som har värk i kroppen.

Varför skulle inte kroppen påverkas när humöret
gör det? Man blir inte glad av att vädret hänger
och trycker en på huvudet (lågtryck)

Då kan ju även kroppen känna av det!
Så är det iallafall i mitt fall, låg hela dagen i går
kunde knappt röra mig, knäna värker, höfterna
värker vilket gör att hela jag blir utslagen!

I dag är en ny dag.... men jag har fortfarande
värk tyvärr. Men hoppas lite högtryck kommer
snart så att jag mår bättre =)

Själ och kropp hör i hop! Gör själen ont känns
det i kroppen. Värker kroppen gör det tillslut
ont i själen!

Vill dra filten över mig ännu en dag!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Erika

tummen ner för detta j*vla väder! Kul slut på semestern...fy!! Hoppas du blir av med din värk snart!! kram

2010-07-30 @ 11:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0