Magen värker av allt skrattande


Igår var vi i väg på en liten utflykt och jag har aldrig skrattat så
mycket som jag gjorde i går det var ett tag sen! Kändes skönt att
få ladda kropp och själ med skratt och tok.


Det började med att vi ställde in GPS en och tantan som pratar i den går
mig på nerverna, så Carro fick sänka ljudet. Vilket resulterade när vi satt
och kacklade i bilen hamnade i Köping och hade missat Eskilstuna avfarten.
Så vi tog vägen över Arboga till Eskilstuna omväg kan man lugnt säga!!!
Men vad gör det inget egentligen vi hade trevligt i bilen och att lägga energi
på felkörningen kändes bara onödigt!

Väl framme i Hälleforsnäs fikade vi vårat medhavda fika och skulle
kissa i skogsbrynet. Men eftersom jag hade nojja över fästingar så
tänkte jag att jag går bakom ett litet hus och kissar (var väldigt
kissnödig efter omvägen) Drar ner byxorna och ska sätta mig på huk,
då börjar syrran gapflabba för jag har precis blottat rumpen mot ett
fönster intill Lager 157 där shoppingsugna shoppar!


Sen in och handla ojoj vad mycket fint och billigt vi hittade var tvungen att
rensa shoppingvagnen flera gånger jag packade den proppfull! Väl ute med en
lång nota och svettiga.

Åkte vi till Sunbyholms slott för lite mat och glass. Där spelades Bonde
söker fru spelades in så vi såg endel bönder!!!! Clara åt sin mat och när
hon tagit sista tuggan kommer allt upp hela hon ner kräkt och vagn lagom
skoj men vi skratta åt det också!


När vi åker därifrån blir Carro akut kissnödig vi stannar vid en busskur och hon
smiter bakom. Det hon inte tänker på när hon vänder rumpen mot kuren för att
inte vissa rumpen åt andra hållet där det var hus på håll. Var att hon visa rumpen
under busskuren, det är ju en glipa mellan marken och kuren där lös rumpan!
Vi skratta i bilen så vi kiknade jag fick ont i magmusklerna det såg så kul ut!
Clara såg alldeles förskräckt ut när vi skrattade så mycket!!!

Hem kom vi strax för åtta på kvällen med värkande magmuskler, svettiga
av shoppandet men så kul dag vi haft!!!!


Carro när hon ser hur vi sitter och apflabbar i bilen!!!!!




Jag kan verkligen rekomendera att åka till Lager 157 Det är en butik
med märkeskläder till halvapriset och deras egna märke som var mycket
billigt. Har man barn så kan man verkligen fynda!!!! Dom hade regnkläder
stövlar, fleece och mycket annat! Det tar ca.1 timme att åka dit det ligger
i Hälleforsnäs. Fanns ett outlet utanför också med inredningsprylar. Ett fik
fanns också ifall man vi fika lite inte allt för dyrt en kaffe kostade 10:-

Tjing






Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Jaaa vilken rolig dag,har gått och små skrattat åt alla tokigheter hela förmiddagen =) Det var länge sen man skrattat så magen värker och inte bara 1g utan under hela dagen...Supertack...Kjamizzz

2010-07-01 @ 13:02:50
Postat av: Nettan svarar:

Tack själv, du stod ju för de flesta skrattanfallen ;-) cashewnötterna ASG Kramkram

2010-07-01 @ 13:42:18
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härlig dag, skratta förlänger livet sägs det ;)

2010-07-01 @ 14:59:05
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0