Märkligt och en smula obehagligt

Hände oss i dag... En kvinna ringde min mobil och pratade in.
Hon svamlade om en t-shirt och tradera, jag tänkte oj har något
kommit bort på posten som jag skickat. Jag säljer och handlar
mycket på tradera och har bara positiva omdömen.

Jag ringde omgående upp henne och det visade sig att jag eller
snarare Henrik köpt en ed hardy barn tröja av henne???
Var vad hon trodde.... Hon luskade fram mitt mobilnummer i allafall.
Vi nystade i det hela genom att kolla vinnar mail och köparens uppgifter,
det vill säga vi då =(

Men någon har öppnat ett FALSKT tradera konto i min mans namn
och vår adress, mailadressen som var angiven var en annan person
som vi vet vem det är och ett märkligt alias =/

Det hela känns mycket märkligt, vem är så barnsligt dum och gör något
sånt? Vi har skrivit till tradera, ska även ringa dom i morgon överväger
att polisanmäla händelsen!

Usch det värsta jag vet är oärliga människor!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Det finns psykon till allt men gud så barnsligt..Gör en polis anmälan...kjaaamizzz

2010-08-01 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0