Skärsjön och bilar

I dag åkte vi på en liten badtripp till Skärsjön i Skinnskatteberg,
där vi träffade fina vännen Lina och hennes son Algot. Hon hade
fixad god picnic och vi hade mysigt! Inte så mycket sol tyvärr men
skönt ändå. Tvärsnytt var där och filmade, dom håller på å gör en
programserie med badplatser i Västmanland.


Clara och jag sparkade boll, hon blir nog fotbollsspelare hon får in
riktigt fina passningar!!!


På kvällen var vi ner och tittade på bilar Clara vinkade till bilarna och
tyckte det var spännande. Jag smaskade i mig en god räklangos =)


Eftersom jag har bilfantaster i familjen så blir denna helg bestående
mestadels av att titta på bilarna. I kväll är finbilscrusingen och den
tycker jag är rätt så trevlig! svärföräldrarna kommer och gör oss säll-
skap!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0