Ut i Hökåsen å hängde lite ;-)


Claris leker i lekparken i Hökåsen med kusin Nowa.... Kolla in vinden
i hennes hår.... (fångad av en stormvind....lalala...)


Nowa gungar..... tog en bild på hennes foppisar som jag ställde på en
pall som min bror gjort på skoj en gång!!! *pall handmade by brollan*

Vi lekte myste å busade i lekparken sedan blev jag bjuden på tacos
jätte mysigt =) Kanon söndag!

När jag kom hem vann jag en auktion på tradera en Odd Molly tunika
så snygg den var, ny med taggs kvar!!!

Tog mig årets första joggingtur så skönt det var! Det gick över förväntan
må jag säga, så nu blir det att komma i gång! Har ju promenixat flertal
mil med vagnen när jag varit hemma och simmat en heldel så jag var
inte så otränad som jag trodde.... skönt!!!


Bilder när jag joggar utmed mälaren, kan ju inte bli bättre med detta
underbara joggingstråk en ljuv sommar kväll!!!!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0