En dag i ljuvlig värme

Just nu kl.23 sitter jag på altanen med ett glas vin och lyssnar på
sommar natt som spelas ett kvarter bort dom har någon fest i ett
partytält med levande musik. Det bästa med värmen i maj är att
det är myggfritt =)

I dag började vi dagen med en picnic, ni som läst min blogg en
längre tid vet att vi älskar att picnica när värmen kommer.
Så i dag invigde vi den första..... Lite bilder......


Aj skavsår som jag alltid får av nya skor så jag var tvungen att ta av
mig dom och vila fossingarna.



God äggsmörgås med majonäs och tomat som min älskling fixat innan
vi gick (meddans jag tog sovmorgon + till honom)



Leka med vatten är alltid kul finns ett vattenutkast nere i hamnen där
vår vovvsing brukar dricka lite när vi är ute och går!




Promenad på bryggan med pappa....


Härligt med stora gräsytor att springa på....



Dogge träffa en söt labbtjej som han tog sitt första mälardopp med!

Väl hemma gjorde vi lite nytta... Jag klippte gräset och rensade lite i
trädgården. Sebbe målade panel till hallen, Henke spikade takpanel.


Men lite fika blev det också, årets första gubbar!!!



På kvällen blev det grillat på altan, har nojja på halloumi ost så gott!


Claris tycket också om halloumiosten....


Min älskling....


Åh här sitter jag just nu =)

Lyssnar fortfarande på musiken just nu sjunger dom.... Kom hem vi
börjar om igen.... lustigt den sjöng jag in på cd på min möhippa =)

Japp vilken underbar dag sol, värme allt har vi framför oss ½ maj
hela juni, juli och augusti så UNDERBART!!!!

Nu ska jag lägga mig ha det gott!!!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Erika

Mmm....visst va det underbart i går. men det är konstigt....ca 25 grader i går å bara ynka 13 i dag. Upp och ner vända världen vi lever i eller??

Ha de...kram

2010-05-16 @ 16:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0