Frisk? Nähä! =(

Claris vaknade i morse 6.30 jätte pigg och sprallig och  full
av energi. Skrattade och goa, pratade och yes hon är frisk!
Men med tanke på att magsjuka smittar lite efter så höll vi
oss *solo alena* Men en liten tur till vår lekplats blev det i
det underbara vädret!

Fullfart till rutschkanan såklart....








Tittut....


Skoj...


Väl hemma efter massa promenerandes och sakletandes så åt vi lunch!
Clara hade aptit som hon inte haft på flera dagar! Pigg och glad!
Eftermiddagen gick och jag blev mer och mer övertygad om att Claris var
frisk nu!

Kräkfri i närmare 40 timmar beslutade vi att hon säkerligen kunde följa
med pappa en snabbis till sportfiske affären! Efter 30min ringer en
halvt frustrerad pappa som sitter ner spyad i bilen påväg hem. Då hade
lilla tösen revirat in hela (som pappa sa men troligtvis delar av) butiken.

Ja så då var hon inte frisk då märkligt sjuknade om igen =( Nu förstår jag
dagisarna och deras 48timmars regel mer än väl, lömskt det där med mag-
sjuka. Hoppas hoppas nu inte någon blev smittat där i butiken skäms lite!
Men men gjort är gjort nu!!! Hoppas min lilla älskling blir av med magsjukan
nu för hur mycket ska hon orka med, som tur är, är hon duktig att dricka
vatten! Sjättedagen i morgon hoppas det är över nu! Vi andra mår bra!!!
Vågar knappt säga det huaaaa bara ingen mer här hemma sjuknar om nu!

Nu ska jag lägga mig och gotta mig med nya amelia =) Tisdagar är min dag,
bra tjejdravel på tv och så nya amelia me like!!!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Erika

Den där lekparken verkar kul. Det måste vart den som Martin å Henke besökte me ungarna. Vi får komma över någon dag, så kan vi ju gå dit. kram

2010-05-05 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0