Kallt

Usch i dag var det så kallt och otillfredställande att gå ut.
Claris och jag brukar vara ute varje dag men i dag strejka
vi, var bara hemma och mös!!!!

Alla papper från transportstyrelsen angående sonens körkorts
tillstånd har kommit. Handledarkurs intyg fixade, och bästa Carro
körde ner Sebbe så att han kunde göra syntesten i dag. Hälso-
deklaration ska fyllas i alla underskrifter ska göras sedan kan
vi posta dom. Härligt att detta snart är fixat har skjutit på det
alldeles för länge! 2000:- totalt för att få i hop till ett tillstånd kul!

Bästa farfar och farmor har hjälpt lillkillen med läxor och simprov
Tack i bland blir det bara för mycket tiden räcker inte alltid till!
Då är det så skönt att få lite hjälp =) Han hade matteläxa, gå
till affären och handla läxa, göra potatismosläxa och gå till badhuset
och simma 200m och dyka från kanten. Det ska man göra i klass 5
för att uppnå målen, han var sjuk när dom gjorde det!!!

Lillkillen sjuknade också om i helgen i magsjukan igen.... S.U.C.K
hoppas vi andra klarar oss bara!!!

Carros kille N har hjälpt Henke med målning i dag, Tack!
Carro bakade världens godaste onyttigaste kladdkaka i dag med
smarrig chocklad kräm på mums... känns som jag gick upp flera kilo
direkt!!! Jag som skulle bli nyttig i dag och börja gå långa morgon
promender, tappade lusten helt i morse när jag tittade ut!!!
Ny tag en annan dag!!!!!!!!!!!

I morgon har vi fullspäckat schema Claris och jag. Vi ska på ÖF och
ta kort (på Clara) det kommer en fotograf dit! Sen ska vi köpa färg
till hallen som vi håller på att göra klart! Sen ska vi till mitt arbete och
fylla i lite papper och hälsa på lite. Sen ska vi gratta min lillasyster som
fyller 13 år i dag 10maj. Hipp hipp hurra hurra hurra hurra på din dag
tonårstjejen =)

Så för att orka med dagen i morgon kryper jag till kojs nu..... nattinatt!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0