Lekt lyxhustru i dag ;-)

I går höll jag på som en tok hela dagen *Hahha*
Så i dag tänkte jag att jag skulle leka lyxhustru.

Hade fått tips om att praktiska gymnasiet utförde
behandlingar i olika former... Spa & Beauty
Min BÄSTA Carro ställde upp med barnpassning i
för det ljuva besväret fick hon benvaxning.
Helt otroligt billigt och bra, kan verkligen rekomendera
att gå dit. Tyvärr går dom snart på sommarlov men
lite strö tider finns!!!
Carro fick benvaxning, jag tog scrub och bubbelbad.
ansiktsbehandling, färg av bryn och fransar + plock.
Endast 500:- för allt =) Det får man ju inte ens en
ansiktsbehandling för annars!!! Så leka lyx hustru var
inte så dyrt!
Bokade tom. en klassisk manikyr på torsdag!

Mer lyx..... resa bokad nästa söndag sticker Clara,
jag och lillsyrran till Kreta. ME LIKE
Nu betalas allt säljande på tradera, sålt, vägt, paketerat,
postat, mailat. Ska bli så skönt!!!!

Jag känner mig lyxig i dag men det är jag värd!!!!

Se så mysigt!!!




Nu är min man på lite lyx också (tycker han ler) han är och fiskar gös.
Hoppas han kommer hem med lite god fisk =)

Nu ska Clara och jag till affären och på vägen ska vi ta och gunga lite!

Ha en skön kväll!!!

Tjing!!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

ååå....härligt att komma bort lite! Hoppas ni får det bra.

2010-05-19 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0