Snart sommar igen...



Den här bilden tog jag på bryggan i Waldersmarsvik förra sommaren
Clara är 7månader och hon har älsklings tunikan på sig. Och hennes
ögon tindrar när hon tittar på mig! Jag älskar denna bild!!!

I dag har Clara och jag lekt med tjejerna på T. Sedan var vi en sväng till
Intersport och där införskaffade jag mig ett par nya walking skor.
Mina som jag köpte för ett år sedan är helt slut, dom får konvertera om
till *gräsklipparskor* nu. En ny bikini slank ner i köpekassen också rea
såklart jag har lite bikinimani så jag köper dom oftast på rea för jag
andvänder dom så kort tid och har så många att variera mellan.......
en av mina laster =/ *hihhihiii*

Nääää nu ska jag lägga mig har lovat mig själv att ligga före tolv i dag!

I morgon ryktas det ..... att det ska bli 20grader mmmmmmmmmm.....
Me like...... då blir det att ut å gå med nya skorna. Men dom invigde
jag redan i kväll blev en timmes promenix så skönt!

Tjing see ya!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja i dag är det verkligen sommar ute! Underbart varmt å skönt!

Jo men nu vet jag hur man gör en egen header så jag skulle ju kunna hjälpa dej om du vill!! Vi får väl komma över hela familjen snart å fika eller nåt sånt. kram kram

2010-05-15 @ 13:57:55
Postat av: Anna

Det blev över 20 grader varmt och soligt och jättehärligt! Du kanske invigde bikinin rent av? Underbar bild på C förresten!

2010-05-15 @ 19:12:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0