Sommar = glass


           Mums, Claris har smaskat sin första glass i dag!!!!




             Brorsan blåser såpbubblor med lillasyster!!!








                                    I dag har jag målat.....


I dag gick Clara och jag ut vid halv elva och gick inte in förrän 
vid sex tiden... Vi har lekt, fikat, ätit glass, målat, städat bilen,
tvättat och hängt ut tvätten på tork så härligt när det kan hängas
ute och torka. Lekt med all klänypor, gosat vi har haft en underbar
dag. Clara tyckte nog också det för hon vägrade sova middag.
Somnade nybadad och helt slut vid sju!!!

Hoppas det blir fint väder i morgon också, men då ska jag komma
i håg att smörja in mig med solskyddsfaktor =)

Nattinatt

tjing


                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0