Vilken natt

Vaknade i natt av en rejäl åsksmäll hela huset skakade kändes
det som. Förmodligen kändes det värre just för att jag vaknade
av det! Sedan öppnades himlen det vräkte ner och gör fortfarande
men i lite mer fin ström. Blääääääää vad tråkigt väder, känns som
att det blir att hålla sig inomhus i dag!

Vägde och mätte Clara nu på morgonen 17månader 80cm ca:9,5kg
Hon skulle förmodligen ha vägt lite mer om hon inte haft en veckas
magsjuka! Blir vär 1½års kontroll på Bvc snart då får vi riktig vikt!

Mannen i huset fortsätter med hallen uppe i dag ska bli så skönt när 
det blir färdigt!!! Det blir så ljust och fint!!!  

Jag kollar resor förfullt tänkte ta en sista minuten första veckan i juni
men jag vet inte riktigt vart än! Lilla killen åker till Moskva med farfar
i juli. Min son till Turkiet med sin pappa och mannen i huset på fiskeresa
med ett gäng gubbs. Så Clara och jag tänkte åka en vecka nånstans.
Sedan blir det gemensam semester hemma med nån tripp i Sverige.
Och i augusti åker vi alla till Egypten det ska bli så mysigt! Så för enångs
skull ha vi en semesterplan, det brukar vi inte ha! Vi brukar ta dagen som
den kommer på sommaren! Men det är skönt att ha lite att se fram emot!

Jag ska i väg med jobbet 2dagar i slutet av maj också trevligt!
I september ska vi en helg till Stockholm *barnfria* vilket vi inte varit på
hur länge som helst!

Visst är det skönt att ha lite att se framemot också i bland!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: You Lie

Sv: Tack^^. Jag blev alldeles varm när jag läste dina fina ord. Jag tittade mest på Astrid Lindgren-filmer, men annars var Trasdockorna och Arthur mina personliga favoriter :-)

2010-05-14 @ 23:05:06
URL: http://youlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0