Alltid lika skönt =)



Visst tjejer är det alltid lika skönt när detta dimper ner i postlådan!!!!

I kväll blev det tacos och ett glas rött och Idol förstårs, yes Jay stays
vad bra han var i kväll =)

I morgon bär det i väg till Sura på Spa Alla Sinnen heter stället och är
jätte mysigt! Vi ska bubbla bubbelpool, basta, äta, dricka gott och pyssla
om oss själva, 6st mammor!!!!

Nu kom min käre son och vill få en skjorta struken mitt i nassa hmmmm...
Lagfest i morgon med hockeyn, träning också, så med facit i handen har
jag egentligen inte tid med Spa. Alltid ska man känna sig som att man
skulle vilja klona sig. Allt detta pusslande, trixande och fixande står mig
i bland upp i halsen. Men det är väl så livet är!!!

Det vore nice med tre Nettor shit vad effektiv jag skulle vara då =)))

Jobbet knallar på har nu snart jobbat tre månader jag fattar inte vad fort
tiden går, Claris stormtrivs på dagis. Det känns så skönt, jag är också
super nöjd.

För er som läser min blogg som inte känner mig så arbetar jag som arbets
ledare på en dagligverksamhet ett mycket givande och roligt arbete.
Jag har underbara arbetskamrater som gör arbetet ännu roligare!!!

I dag sa en av mina brukare, -Du är så hård, du kan verkligen ryta till i bland!
Då svarade en annan brukare: - Det är bra att hon gör det, för det behövs
i bland. Och jag kontrar med att tala om att i bland så gör jag det för att ni
ska förstå att man inte kan betee sig hur som helst. Att vi är ett team och att
vi ska arbeta tillsammans! Då säger en brukare: - Det är mycket bättre arbets-
miljö sedan du kom tillbaka. Mer ordning och reda och lugnare!

Så med det betyget gick jag på helg och kände hur jag log inombords =)

Nopp klockan är över midnatt och hunden rastad så nu ropar mn kudde
på mig så jag lämnar dig!

Ha en fin helg!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0