Energilös

Åhhhhh... jag blir galen på att vara så energilös.
Har ni nåt bra tips??? Jag har tagit extra vitaminer
och järn blutsaft men märker ingen skillnad =/

Vill komma i gång att röra mig, men saknar all
motivation. Blir så arg på mig själv vet att om jag
lägger tid på att motionera så mår jag mycket bättre.

Jag har joggingskor och ut och gå skor, jag har bikini
och gratis badkort, jag har en crosstrainer, jag har
en pilatesboll, jag hantlar, skivstång, magdödare.
Ja jag har nästan ALLT men ingen motivation att
komma i gång.

Är helt slut efter en arbetsdag och dess måsten när
jag kommer hem.



S.U.C.K

Så i julklapp i år önskar jag mig en påse MOTIVATION
och extra ENERGI =))

Tjing

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahaha...snygg bild!!

2010-11-15 @ 21:35:44
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-15 @ 21:49:12
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Tänk att du är så snygg på varenda kort =)Kjamizz

2010-11-17 @ 19:53:42
Postat av: stimpilina

Men gumman då....välkommen till min värld hahaha...Så känner jag mig för det mesta!!! Jag vet inte hur jag kan hjälpa dig, sorry, det är ju du som ska hjälpa mig med min energilöshet!

Många energikramar från mig Lina

2010-11-17 @ 20:04:30
URL: http://stimpilina.blogspot.com
Postat av: Cissi

Skulle jag också behöva men högst upp på min önskelista just nu står den en ny bil ;)

2010-11-18 @ 08:31:45
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0