Helikopter

I bland kan man gå in i en återvänds gränd, det kan vara knivigt att ta sig ut.
Speciellt om det inte finns någon grind eller bakdörr utan bara staket.
Har man då lite svårt att klättra så blir det mindre lätt. Man borde kanske tränat
på klätterväggen i Leksand sommarland förra året men ack jag är höjd rädd så
det sket sig. Vänder man sig om och det kanske står ett tufft gäng där som inte
vill en något gott! Vad skulle man göra då? Blunda och önska att det kom en
helikopter och vinscha ner en repstege? Ja varför inte!!! Bara greppa den och
flyga i väg ett litet slag.

Ja en helikopter och en repstege tack det önskar jag mig!!!! Så jag kunde fly en
liten stund........

Kärlek till er!!!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja tack!! Bra idè. Jag är också i behov av en helikopter med repstege.

2010-11-02 @ 08:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0