Hemma i dag

I dag har Claris och jag varit hemma hon har feber å snorar å hostar.
Jag har hunnit umgåtts med henne och hunnit med en massa hemma
sysslor så skönt! Tvättmaskin har gått varm likaså skurmoppen =)
Clara älskar att hjälpa till och på så vis umgås vi och hinner med en hel
del sysslor. Men vi har hunnit med att rita, sjunga, läsa bok, fikat och
gosat också.











I morgon har jag planeringsdag och efter det afterwork så i morgon
får pappa vara hemma med lilltjejen =)

Nu står maten i ugnen och jag ska ta och väcka min lilla prinsessa som
sovet en lång middag nu!!!

Tjing =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Krya på lilla Clara :)

2010-11-12 @ 12:57:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0