Lite smått och gott!

Göteborgsresan var super kul!!!! Även om jag inte är ett fan av Robert Gustavsson, så är jag ett fan av mina fina roliga arbetskamrater. Vi hade grymt kul!!!!

Helgen har rullat på då jag gjort allt jag inte hinner i veckorna, ja ni vet dammsuga, torka golv, laga mat, tvätta,
tvätta å tvätta!

Rensat lite också hade tänkt stå på loppis på lördag och dra in en extra slant, om jag orkar!

I dag kom Carro min söta underbara tjej med en present till mig en jätte fin blus tunika, tack Carro och Niklas =)

Clara gumman hon pratar mer och mer för varje dag mun går i ett och hon har blivit mycket klättrigare. I bland hittar man henne uppe på en stol eller toaletten eller vardagsrums bordet. Hon är liten snabb och smidig med bus i blicken!!!! <3

Höstlov för grabbarna i dag har dom varit hemma med Henke som är hemma med Claris på måndagarna!

Näe nu ska jag lägga mig kroppen värker och jag behöver sömn!

Nattinatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0