Pepparkakor, målning och promenix =)

I morse vaknade jag tio i fem pigg super pigg. Jag gav mig i väg på
en morgon promenad halv sex på 50 min och 6 km super skönt!
Hem och tog en varm dusch, sedan vaknade lilla Claris han gosa
lite med henne innan det var dax och åka till jobbet.

Under hösten har pappa varit hemma med Claris på måndagar.
I dag tog dom en tripp på stan för att sedan baka pepparkakor när
dom kom hem.



Mmmmm... pappa jag smakar lite....


Claris börjar nog växa ur sin säng, vill inte somna i den längre och jag vill
kunna ligga brevid henne och läsa och gosa. Så nu har jag börjat målat
hennes junior säng. Dessutom ska vi låna ut spjälsängen till en vän som
ska ha bäbis 9 dec ;-)



I helgen byggde kusin Sanna CLARA i Duplo lego.... Snyggt =))


Nu väntar jag på min vän Camilla vi ska ta en kvälls promenad och ha
lite *girlstalk* Så nu ska jag sätta på en kopp kaffe till oss!!!!

Kram och Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mysigt :)



Hoppas Clara kommer trivas bra i sin nta säng. spännande!

2010-11-24 @ 08:50:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0