Pulka, mat, Bamse, sova, bad och kalas



Claris och jag var ut i snön i dag jätte mysigt! Gick till pulkabacken och
åkte lite. Mera mera mera sa Claris =)


Vad är det som kommer däruppe i från???? Konstigt!!!



Claris tycket backen var kul men vägrar att le på kort =(


Väl hemma åt vi mat sen lade vi oss i soffan och tittade på Bamse.



Bamse är rätt rolig när man tittar på filmen i vuxen ålder både Sebbe och
jag satt och skrattade. Han är bra snäll och gullig den lilla björnen.
Nu så sover lilla tösen middag sen när hon vaknar ska vi bada och mysa
hon och jag.

I morgon är det fullfart både innebandymatch och hockeymatch. I går gratta
vi min mamma som fyllt år i kväll ska vi gratta en vän som fyller år i morgon!
Så helgen rullar på alldeles för snabbt!!!

Ha en trevlig lördagkväll mina vänner!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Brrrr vad kallt det är men fint ;)

2010-11-29 @ 10:29:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0