Söndag och hockeymatch, lite snö =)


I dag var Claris och jag på hockeymatch i Sura brorsan spelade.
Sura vann med 9-5 och bror pyttsade en i allafall..... ;-)


Heja Sura heja heja.... Heja Sebbe....



Hockeykorv ett måste ;-)



Clara upptäckte sin skugga i dag och undrade vad det var för nåt....?



Vi utforskade snöhögen utanför hockeyhallen.



Stampa på snön var jätte roligt!



Tjo uppe i stora snöhögen ;-)

På kvällsningen var Clara, Henke och jag ut till några vänner som bor
på landet och fikade och lekte =)

Sen hem och faktiskt tog vi en Irisch =) Värmde oss med!!!

Nu ska jag snart nanna!

Nattinatt sussa gott!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Vad härligt att jackan känns bra, kanske lite kall nu när temperaturen visar på -10 brrr....



I den hallen sitter jag varje gång mannen har hemmamatch och hejar och skriker haha...



Hoppas att du får en jättefin vecka!!



Kramar<3

2010-11-08 @ 09:07:56
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0