Underbart


En blomma i november!


Claris hjälper mamma å handla hon älskar att plocka varor i
korgen.



Promenad.... Claris gick hela vägen hem från affären...


Lite pinnar plockade hon också...





Vi tog och gungade lite på vägen, men till vår förvåning och
besvikelse så hade dom tagit bort våra gungor, som vi brukar
stanna till vid påväg hem från affären =( Så vi fick gå till vår
lekplats längre bort!


Väl hemma gjorde vi en super god smootie =) Och tösen min
måste ju spexa lite när mamma tar kort *linslus*


Vi fikade och mös med ljus =)

Under eftermiddagen och kvällen var det bara Claris och jag
hemma så underbart, ingen tv på, struntade i alla måsten och
ägnade bara tid med Clara. Vi läste böcker, dansade, sjöng, lekte,
gosade och badade och vällinggosade. Så skönt och mysigt att få
*Claraboosta* mig ordentligt!!! Love <3

Tjing






Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Låter som ni haft en underbar tjejdag =)Visst är det skönt att bara vara med sin/sina sessor ibland och strunta i alla måsten...<kjamizz till kära syster och mosters charmtroll...

2010-11-04 @ 22:58:24
Postat av: Nettan

Ja syster det är så mysigt, synd bara att det är allt för sällan =( Men jag kommer göra som du gav som förslag ta ut en dag i veckan under våren ;-) trevlig helg å kramkram

2010-11-05 @ 09:27:04
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0