Vabb

I dag så är jag hemma med Claris hon hade feber klockan tio i går
kväll. 38,5 men nu verkar det som om hon är mycket piggare, får se
hur hon är på eftermiddagen!

Tänk att man ska få sån ångest när man vabbar? Det är ju helt sjukt
egentligen. Mina barn är ju det bästa och finaste jag har. Ändå kryper
ångest på.... Jag är alldeles för ansvarsfull i alla avseenden det inne-
bär i sin tur att jag kommer stupa en dag =(

Så jag har sorterat ut några av mina ansvarsområden, likaså att jag
vabbar och ger min älskade dotter omsorg och kärlek när hon är sjuk.
SKA jag njuta av i dag!!!! Jag kan ju iallafall inte klona mig!!!

Ha en bra dag =D
Det ska jag!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Christine

Du och Henke får väl vabba varannan gång. Så gör Jonas och jag och det funkar bra. Då blir det aldrig några diskussioner om vem som ska vara hemma.

2010-11-11 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0