Aggressiv mälare?



Claris, Dogge och jag tog oss ut på 6km promenad men gaaaahhhh
vad det blåste, höga vågor. Vi blev tom. ner stänkta när vi gick längs
strands promenaden. Ganska mysigt faktiskt, jag behövde en promenad.
Känner mig arg och irriterad i dag vissa dagar är ju bara så.
Man kan ju inte alltid ligga på topp!!!! Så jag och Mälaren var nog
lika aggressiva i dag *Hahhaaaa* Men det kan ligga nåt i det för när
det blåser får jag ont i lederna och värk i kroppen, vilket leder till sämre
humör!





Solen kikade fram i allafall =) Claris somnade som en stock i vagnen.

Ha en fin fortsatt söndag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Helt galet var det blåser brrrr

2010-10-06 @ 13:31:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0