Clara & jag

I morgon har jag en föräldradag för dagis är stängt,
men Claris har varit sjuk sedan i tisdags fick hämta
henne tidigare från dagis =(  Carro och Niklas har varit
hemma med henne...... men i morgon hade jag tagit
en ledig dag. Kände att jag behövde en mysdag med
henne bara hon och jag! Nu blir det att vabba men vi
ska mysa! Myssssss å goooossss.......... få se vad vi
hittar på.

Söta Clara har blivit helgalen i pippi Långstrump ler
det är lite roligt. Hon ska dansa till Här kommer Pippi
Långstrump tjolahopp..... hela tiden.... hon sitter som
ett ljus vi datorn och tittar på Pippi. Pappa kom hem med
en Pippi film, men tecknat vi får se vad hon gillar det!
Jag har ringt och messat på ett Pippi hus på Blocket till
henne.

Förresten i dag har jag köpt/beställt första julklappen
en Skrållan docka med talverk till Claris =)
Lekmer.se

Ja nu har jag jobbat i 5 veckor vad tiden går! Men det
är kul att vara tillbaka till jobbet även om jag önskade
att dygnet hade fler timmar åtminstone 36 timmar.

Näe nu blir det sängen så att jag är pigg i morgon när jag
och Claris ska mysa i pyamas hela förmiddagen!!!

Nattinatt och Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0