Fredag=middag, Lördag=slöa, Söndag=hockey


I fredags hade vi goda vänner på middag vi var 8st som blev 11st.
Trevligt värre =) Vi höll på långt in på små timmarna, jätte roligt med
vin, mat och sång!!!!

Vilket resulterade med en slappar lördag (en överhängande förskylning,
fest och trötthet var mer än jag klarade av =)



På söndagen bar det av till Köping för att se Sura-Köping mötas 3-3
blev det och det var mycket spännande min fina kille pyttsade 2 mål.
Stolt blev ju jag förstårs!!!!



Hockeykorv är ju ett måste!!!



Sällskap av fina Sanna hade jag =)



Claris tyckte det var jätte kul med hockey!

På förmiddagen var hon med pappa och såg andra brorsan spela Inne-
bandy.



Förresten måste bara visa mina snygga stövlar =) Så sköna!!!!!

Tjingis det var min helg!

Nu är det måndag snart =/ Men denna vecka arbetar jag bara 3 dagar
sedan bär det i väg till Göteborg med jobbet på roligheter!!!

Kram och nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken MYS helg :)

Skiiiiiit snygga sövlar, vill HA, vart kan Nettan ha köpt dom!!????

Kram Lina

2010-10-25 @ 13:23:10
URL: http://stinpilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0