Gunga, äta, sova och dreggla


Claris & Thea gungar....

I dag vaknade min lilla tös redan 06.15 wow det var tidigt. Men min
kära bror tog henne på morgonen och fixade välling. Så jag fick ligga
kvar till klockan åtta. Vi gjorde morgonbestyren sen åkte jag och Claris
hem till tjejerna på T och hade en jätte mysig dag!



Lunch på Ikea....



Sover gott på Theas altan....



Väl hemma så blev det mer lek.... Clara dregglar som attans igen.
Så nu kommer det nog fler tandsingar. Claris fick ett rivmärke på
dagis i fredags vi ögat =/ Brorsan Sebbe tycker hon är så söt i mössan
som mormor virkade till honom för flera år sedan. Clara har fått den
och hon tar alltid på sig den inne. Mystiskt ute vill hon inte ha mössa,
men inne =)



Kusin-ligan =) Clara älskar att leka med sina kusiner!!!!

Jaha nu så har halva helgen gått, förstår inte vad helgerna bär i väg!
Men denna vecka är bara fyradagars skönt, jag ska ha en mamma-
Claris dag på fredag =) Tjioooo.....

Kram och ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0