Roligheter och glömska



I morgon 08.09 går x2000 mot Götet.

En liten socialtripp med jobbet vi ska
bara kul ;-) Vi har så snäll chef som tar
med oss på diverse olika resor och vi
har alltid så kul!!!

Var ner på stan en sväng i dag dom hade
Pippihus till halva priset på Zetterlunds.
Som jag köpte till Claris i födelsedagspresent.
Men schhhh.... hon får inget veta ;-)


Jag köpte brun utan sol också, känner mig så'
blek och glåmig i detta höstväder. Och sola
solarium har jag slutat med för många år sedan.
Jag kostade på mig en av märket Id inte billig
men dom har så bra produkter inga kemikalier
och skit!!!

Jag hade bestämt att jag skulle uträtta tre saker
på stan två kom jag i håg och den tredje var helt
bortblåst! Nu har jag kommit på vad det var.....

En bok som jag skulle ha på tåget och nu är det ju
försent!



Nu ska jag packa det sista och sussa
så att jag är pigg och party sugen i
morgon!!!!

Tjingtjing


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Fan vad kul....Robban är bara sååå bra =)

2010-10-28 @ 11:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0