Förälskad <3



Oj...oj...oj...oj... vilken kväll.... ja vad ska man säga??? Martin, Andreas
och Brolle, Måns det kan ju bara inte bli bättre =)





Jag är förälskad.....

Förlåt min älskade Henrik men du vet ju bara hur det är varje år.... hahhaa
det går ju över!!! ler..... I år är det Brolle =))

Liten by var ej med men den är bara så fin =)



I morgon ska jag på kräftis med min bästis, om jag har lite tur så kan
han joddla en liten by för mig =))))

Tjo.... nu ska jag förälskad lägga mig å drömma!!!

Ler

Kramkram






Kommentarer
Postat av: Erika

Se men inte röra....eller ja...röra lite grann om man får chansen! hehehe....fick du nån sån chans?? kram kram

2010-09-18 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0