Försäkring = cykla inom kort!!!

Japp med bra försäkring så tog det mig knappa två veckor så satt jag
på en ny cykel!!! Härligt!!!!



Säger bara fan tjuvar håll er undan, annars blir jag *piss off* på er!!!
Här är min nya cykel, Claris var si så där till att åka med mamma men
det släppte, arg som ett bi att ha hjälm men men fy den som ger sig =)



Oki jag gav mig....hon fick ha tutte en stund, men sen blev det rätt roligt
att brumma runt på en cresent hoj med mammsen =)



Å att mamma stanna till på en lekplats gjorde ju susen =)



Lillåuddens lekplats blev det idag!!!!!



Kolla in snoret =) Snacka om att vi fått dagissnor nuuuuuuuu hahhaha



Henrik har varit dunder sjuk denna vecka, hemma från jobbet vilket
han aldrig är.... Jag bara *pular*  i mig C-vitamin å echinacea C liv-
rädd att insjukna ordentligt nu när jag ska börja jobba!!!! Varit hemma
i 22 månader nästan 2 år kan ju liksom inte sjukskriva mig det första
jag gör! Emot mina principer.... ser fram emot att börja arbeta nu... jag
har förlikat mig med det.  Och det går så bra för Clara på dagis hon är
harmonisk, glad och lugn även om hon blir lite ledsen när jag går, helt
naturligt att bli det när mamma går!!!!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0