Första arbetsdagen.... nu så är man igång igen...



Jaha då var man tillbaka på jobbet, känns faktiskt riktigt bra och skönt!

Mycket var sig likt och lite var annorlunda och endel behövs justeras =)

Kul känns det, i dag har Henrik varit hemma med lilla Claris och dom
verkar ha haft en underbar pappa-dotter dag <3 mina älsklingar!!!


När jag kom hem, efter en timmes övertid så stod maten på bordet,
många + till mannen och att han dammsugit + på ännu mer!!!
Dessutom hade ett eldoselock funnits sin plats i hallen över ett hål fullt
med eltrasselkablar många + skrapade han i hop idag, kärlek till dig!

En mycket bra måndag!!!

Men nu är jag en arbetande småbarnsmamma så nu säger jag gonatt!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst går det snabbt så är man inne i det igen :S



Hoppas du kommer att trivas med att jobba också och Clara på dagis :)

2010-09-07 @ 13:55:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0