Jag svek Linas matkasse

I dag svek jag Linas matkasse jag hade så mycket färska
grönsaker som jag behövde andvända. Så jag gjorde mitt
egna påhittade GI-recept. Det är det som är meningen med
Linas matkasse att man ska kunna hoppa en eller två dagar.
Därav att dom levererar varannan måndag!

Fyll en ugnsform med div. grönsaker/rotfrukter tex. squasch,
augubine, paprika, lök, rotfrukter eller vad du vill.
Ha på olivolja, salt och peppar kör i ugnen 200gr 15min
lägg på baconskivor och kör ytterligare tills det ser färdigt ut.
Servera med kokt ägg och keso, kvarg, youghurt eller dyl.
Jätte fräscht och gott och nyttigt!!!!



I morgon kör jag Linas igen!!!!

I dag har det gått jätte bra för Claris på dagis, dom säger att hon är
jätte snäll och lugn! Jätte roligt att det fungerar även jag börjar vänja
mig nu =)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Erika

kul att det funkar bra på dagis för Clara!! I bland skulle man vilja vara osynlig så man kunde se vad som händer å sker på dagis. Man blir ju så nyfiken!!

2010-09-02 @ 09:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0