Kungsbyn



Visste ni att Kungsbyn har en lite djurpark???  Kungsbyn

Clara och jag tog en liten utflykt dit bara hon och jag i dag, har funderat
på det länge. Nu så blev det av.... verkligen supermysigt fin lekplats,
bra med djur och fin miljö. Alldeles lagom för dom små, tyvärr har Clara
blivit lite *harig* som man brukar säga ;-) Så fort ett djur rörde sig mot
oss började hon gråta. Vet inte men hon verkar ha förstått att hon inte
är ett med allt utan att hon är en egen individ och djur en annan.
Börjar se skillnad på sak, djur, människor osv på ett tydligare sätt!!
Har förmodligen med utvecklingen att göra! Men i allafall hade vi så härligt
hon och jag i dag! jag rekomenderar verkligen att åka dit om ni vill ha ett
utflyktsmål.


















Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0