Min ängelprinsessa <3









Min älskade lilla söta tjej, vi har varit ute efter dagis och lekt lite....
Jag saknar tiden jag inte har med henne, men får försöka ta vara på
den tid som är!!!! Nästa fredag har dagis stängningsdag och jag har
tagit ut en föräldradag å vad vi ska mysa då BARA hon och jag!!!!!!!!!
L.Ä.N.G.T.A.R =))

Har precis tittat på *Berg flyttar in* i dag flyttade hon in hos Arja.
Förra veckan flyttade hon in hos Gunde. Jag gillar verkligen det
programmet. Carina Berg är bara så bra =) Såg henne i Stockholm för
några år sedan när jag var där på kurs. Då hade hon precis rakat av
håret när hon flyttade in hos Martin Stenmark. Hon var jätte kort och
skiiiitt snygg i rakat.....

Nu ska jag lägga mig och sova, borde ladda en maskin tvätt och måla
ett skåp, men skiter i det!!!

Nattinatt!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Helt sjukt att du har börjat att jobba redan! Ta vara på Fredagen!!

Berg flyttar in....love it.

Har också fixat en blogg, har inte berättat för så många än....min dåliga självkänsla du vet! Kanske du vill titta in någon gång!?

Kram Lina

2010-09-30 @ 11:11:18
URL: http://stimpilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0