Min fina









Min söta fina underbara tjej jag saknar henne så mycket på dagarna.
Jag vet att hon har det jätte bra på dagis, hon grät inte ens i morse
när jag lämnade henne. Vinkade och gav mig en puss.
Men jag saknar våra underbara stunder tillsammans på dagarna,
promenader, lekplatsen, picnicar, badhus, pinglan, ja allt som inte hinns
med på kvällarna.

Om ändå dygnet hade fler timmar......

Men så är det inget att göra åt, jag tycker det är jätte kul att vara tillbaka
på jobbet och träffa alla arbetskamrater!
Det går super för Clara på dagis men hon är så trött på eftermiddagarna
efter mellanmålet hon har lite långa dagar. Och hon sover lite kortare
middagslurar. Tur att pappa är hemma med henne på måndagar!!!!

Nä nu blir det att hoppa i säng ska ju på Ladys night i morgon =))

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0