Shoppat



Tuttis tjejen har shoppat en lite söt topp på Intersport hon bar så stolt
på sin lilla påse.

Clara har blivit så nappig sen hon började på dagis!!!!! Hon är så trött
på eftermiddagen när jag hämtar henne och vill bara ha tutte, tutte, tutte.
Hon har ju ingen gose filt eller gose nalle hon vill suga på nappen och
snurra sitt hår!!!

Försöker att få henne att andvända napp lite mindre men det är så svårt
när hon är tröttis!

Förövrigt går det så bra på dagis hon pussar mig och vinkar och säger
hej då! Så skönt att hon trivs och har det bra!

Jag har nu jobbat tre veckor och det känns roligt och skönt att komma
in i rutiner och ha lite liv utanför hemmet. Även om jag längtar enormt
mycket efter min lilla tös!!!

Ha det gott och njut av fina hösten =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Va skönt att hon trivs så bra på dagis. Min Alfred gick runt med nappen nästan jämt men när han var 2 år å 8 mån så valde han att kasta dem själv och han frågade efter den ibland men sen kom han på att han ju kastat dem till räven:)Så bäst hon passar på sålänge hon får:) Kram

2010-09-29 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0