Stockholm



I helgen har vi varit i Stockholm jag och min
älskling och annat par, vänner till oss.

Vi bodde på hotell åt god mat, drack vin och
så var vi på blue man group det var nåt infall
vi fick i sommras att boka biljetter.

Njaeeee det var väl inte riktigt min grej =/
Det var annorlunda i allafall *S*

Det var mysigt att åka och bara rå om varann.

Det var första gången Clara sov borta, gick hur
bra som helst. Förrutom att lilltösen fick feber!

Men i dag har hon varit feberfri =)

Nu ska jag lägga mig ny arbetsvecka i morgon!!!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad trevligt med en tripp till storstaden :)

2010-09-14 @ 13:32:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0