Tjo

Ny cykel ;-) har varit i väg på en tur och känt på den.
Så fort det gick knappt två veckor så har jag en ny.
Man gnäller på alla dyra försäkringar men i sådana
här lägen är det bra att man har dom =)

Ska även ner till polisen i dag och hämta ut Sebbes
cykel.

I dag ska jag inte svika Linas matkasse utan i dag
blir det timjan och vitlöksglazad fläskfile m. ris och äppel-
sallad och haricots verts.

Jag vet inte om ni tycker det är nåt att läsa om, men ville
förmedla lite information om matkassen och vad den inne-
håller så kanske ni vågar prova ;-)

Men en sak är säker gillar man inte lite annorlunda mat-
rätter så fungerar det nog inte. För det verkar som om
att det är lite olika kryddningar och smakupplevelser.
men här hemma äter alla inclusive barnen det som bjuds
och ingen är rädd att smaka! Så för oss passade dessa
recept utmärkt.

Ett litet - minus är att till dagens maträtt är det ris, ris var
inte med i kassen pgav. att det varit med  en eller två
veckor tidigare. Då ska det ju finnas hemma, nu har jag ris
hemma förstårs ändå. Men det är det som kan ske när man
börjar premunera på matkassen att det första och andra gången
kan bli lite tokigt! Mig gör det inget men jag ville berätta det!

Vissa saker skickas ju inte med kryddor, olja osv... sånt som
ett hushåll vanligtvis har hemma. Utan kassen innehåller bas-
varorna.

Lite kul tycker jag det är att slippa fundera på vad jag ska
laga. Jag är en sån som gillar mat god och speciell mat.
Värsta jag vet är fiskpinnar å mos, makaroner och köttbullar
fast även jag tar till det i bland =) ler

Nu så ska jag ta mig en cappuccino sätta mig på trappen och
njuta av det friska fina vädret för att sedan bege mig till dagis
och hämta min älskade lilla tjej!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0